Zasady Forum Drużynowego
Miniregulaminy są uzupełnieniem głównego regulaminu, nie zastępują go. Nieznajomość któregokolwiek z regulaminów nie zwalnia z przestrzegania ich.
Ogólne:
1. Zakaz tworzenia fałszywych ogłoszeń i pytań dotyczących drużyn.
2. Zakaz tworzenia wątków niezwiązanych lub związanych luźno z drużynami.
3. Zakaz handlu drużynami, nie popieramy handlu ludźmi.
4. Ogłoszenia o szukaniu drużyny/członków, oferowaniu usług VIPa dla porządku należy umieścić w odpowiednich subforach, by nie mieszały się z pytaniami dotyczącymi drużyn.
Subforum "Szukam drużyny":
1. Jedno ogłoszenie to jeden wątek, po odnalezieniu drużyny lub zrezygnowaniu z pomysłu należy go zamknąć.
2. Ogłoszenia należy umieszczać zgodnie ze schematem (w tytule swój nick gry, w treści ogłoszenia umieszczamy ponownie nick, poprzednie swoje nicki z gry (jeżeli były zmieniane), staż, poprzednie i obecne drużyny, zakres umiejętności BLUPu, zapas PD, ilość koni oporządzanych na PD, max ilość koni, które można wyBLUPować w tygodniu; preferowana rasa, potwierdzenia uczciwości z poprzednich drużyn), potem można dodać co się chce.
3. VIPy oferujący usługę VIPowania lub założenia drużyny również ogłaszają się tutaj, w tytule ogłoszenia piszą "Zostanę VIPem" lub "Założę drużynę", a w treści zasady na jakich oferują swoje usługi.
Subforum "Szukamy członków":
1. W tytule należy umieścić nazwę drużyny, do której jest nabór, a w nawiasie rasę i jeśli jest to drużyna jednorożców także gatunek.
2. Jedna drużyna to jeden wątek, po zamknięciu naboru należy go zamknąć, po wznowieniu należy ponownie otworzyć.
3. Po likwidacji drużyny należy jej wątek usunąć.